Cseresznye mánia az új, vidám illat

2022. 22. 01., 11:52pm
Szakadj ki a hétköznapokból! Irány Japán, ahol most minden csupa cseresznyevirág!

 

 

Egy vadonatúj, ragyogó, limitált kiadású illat azoknak, akik az idei nyárra igazi kalandot akarnak átélni!

Az év első új illata a Primőr prémium portfólióból az üde és vidám limitált ESCADA újdonság, a Cherry in Japan.

Az ESCADA arra bátorítja a fiatal lányokat, hogy fedezzék fel Tokió dinamikus, pezsgő világát, és adják át érzékeiket a cseresznye mániának. A város ragyogó neon fényei egy - semmihez sem hasonlítható - lélegzetelállító élmény kezdetét jelentik, cseresznyevirág esővel és játékos kalanddal.

Tokió, megjöttünk!

A nőiességet és vidámságot sugárzó Cherry in Japan harmonikus egységben ötvözi a Tokiót körbe lengő cseresznyefa virág illatát a modern város digitális jegyeivel és játéktermeinek hangulatával. Pop színek és csillogás minden mennyiségben, hogy az üde és modern Eau de Toilette viselőjében tudatosuljon, olyan nem létezik: valami túl sok.

A ragyogó illat szikrázó cseresznye jeggyel indít, majd kibontakozik a virágos szívjegy jázmin szirmokkal. A melegséget sugárzó tonkabab érzéki felhőbe burkolja a lélekemelő és rabul ejtő új illatot.

A parfümgyártásban az ESCADA márka fenntarthatóság iránti elkötelezettségének hű bizonyítéka, hogy a Cherry in Japan összetevőinek 86%-a természetes eredetű.

Az illat megalkotója Honorine Blanc sztár parfümőr, az illatok szenvedélyes szerelmese és született művészlélek. Honorine illatkompozíciója érzéki világba repíti az illat viselőit, az érzelmek és szenvedélyek tökéletes szimbiózisával.

A limitált illat jellegzetes ESCADA illatüvegét a cseresznyét szimbolizáló rajz ékesíti és fényes ezüst kupak zárja le. A halvány pink folyadék színével harmonizáló színárnyalatok díszítik az illatüveget, a színpompás kartondobozt pedig tündöklő piros cseresznyék díszítik.

Csupa – Csupa Cseresznye!

A multimédia művész és kreatív rendező Donna Adi játékos illusztrációit felvonultató kampány teleportál bennünket a Cherry in Japan varázslatos világába. Donna különleges művészi alkotásaiban rétegezetten helyez fotókra élénk illusztrációkat. Kimagasló tehetsége 180.000 követő követőt nyert meg az Instagram-on.

A kreatív megoldásokban gazdag képeken kavargó cseresznye virágokat repít a szél, de fellelhetőek a modern város digitális jegyei is.

Az üzenet egyértelmű: Japán téged vár idén nyáron. Hívd el a barátnődet, hagyjátok magatok mögött a hétköznapokat! Készüljetek egy felejthetetlen kiszakadásra a modern digitális csodákkal teli városban, érzéki illatok csábításával, ahol minden pillanatot maximálisan megélhettek!

#EscadaCherryinJapan @EscadaFragrances

Kizárólagos hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.

Elérhető: 2022. januártól

Megvásárolható: Douglas – www.douglas.hu , Müller, www.lovebrands.hu