Az új illat, az Eau de Parfum Naturelle a különleges Chloé illatkollekció új tagja is ezt a szellemiséget tükrözi.
Az új Parfum visszatérés a tiszta és egyszerű formához. A 100%-ban természetes eredetű illatot etikus, fenntartható gazdaságból származó összetevők alkotják*. A csomagolás gyártása során pedig ügyeltek arra, hogy annak minél kisebb legyen a környezetre gyakorolt hatása.
A Chloé modern fás jellegű rózsája teljes pompájában virágzik, és együtt rezeg a bennünket körülvevő világ hangulatával.
A lenyűgöző kampány arca a gyönyörű brit színésznő, Lucy Boynton: https://www.youtube.com/watch?v=x-BBHT01OM8
A Chloé Eau de Parfum Naturelle vegán illat, amely 100%-ban természetes eredetű összetevőket, természetes úton kinyert alkoholt és vizet tartalmaz. Mentes filterektől és mesterséges színezékektől, kizárólag nagy gonddal összeválogatott magas minőségű alapanyagokat tartalmaz.
Új, elképesztően elegáns üde virágos rózsás illat
A Chloé márka megkülönböztető jegyei a humanizmus, a bátorság és a nyíltság. Képes összehozni, mozgósítani a női közösségeket, és arra bíztatja őket, bátran hallassák hangjukat.
A nők érdekeinek és egy befogadóbb társadalom előmozdítása érdekében tett folyamatos erőfeszítésein túl, a Chloé számára új célkitűzésként jelenik meg, hogy tevékenysége pozitív hatást eredményezzen, mind a társadalom, mind a környezet szempontjából.
Új rózsaszál a Chloé kertjében
A kezdetektől védjegye az üde és különleges rózsa. Ez az autentikus virág jutott főszerephez Michel Almairac parfümör kreációjában az új illat szívjegyei között. A rózsa – amely bolgár biofarmról származik – a legnemesebb formájában van jelen az illatkompozícióban.
Az esszenciális rózsa bársonyos csokorban fonódik össze a nerolival, és remekül kiemeli a citron és a fekete ribizli rügyek élénk üdeségét. A lágy, nap melegét idéző mimóza abszolútum érzéki virágos kisugárzása együtt vibrál a cédrusos alapjegyek egyedi rezgésével. Az erőteljes, mégis finom, jellegzetes fás utóillat órákon át érezhető.
A rózsán kívül számos más összetevőt is nagy gonddal válogattak össze: a citron és neroli esszenciák Marokkó és Olaszország fenntartható gazdaságaiból származnak.
Luxus új jelentéssel
A letisztult vonalvezetés és a nap sugarait idéző bordázott üveg a Chloé illatüvegek jól ismert védjegyei. Az új parfümös üveg a természetet megidéző üde zöldes-szürkés színt kapott, s ez az árnyalat köszön vissza a csomagoláson és az üveg nyakát ékesítő masnin is.
Az ikonikus illatüveg és a csomagolás előállítása során törekedtek a csökkentett környezeti hatásra az újrahasznosítás jegyében: az illatüveg 25%-a, a masni elkészítéséhez felhasznált poliészter 100%-a, valamint a kartondoboz 40%-a újrahasznosított anyagból készült.
Chloé, természetesen szabad
Az új illat arca, egyben a Chloé által megálmodott nő megtestesítője Lucy Boynton természeti környezetben jelenik meg az új kampányban, Jonathan Alric (The blaze) rendezésében. A duó a ‘Breath’ című zeneszám szerzője.
A brit színésznő hitelesen testesíti meg a Chloé nő személyiségét: olyan nő, aki az igazán lényeges dolgokat értékeli az életben, képes eggyé válni a természettel, erőt és energiát nyer belőle. Mottója: „Az én természetem, az én erőm". Feltöltekezik és megéli a szabadságot. Teljesen önmaga lehet, és szívesen megosztja ezt a pillanatot másokkal, örömét lelve a társasági létben.
A természettel megélt szimbiózist a különlegesen egyedi fekete-fehér fotó hűen tükrözi: az ösztöneire hallgató hősnő költői víziója, ahogy éppen a fa tetején elmélázva üldögél - lebilincselően természetes portré.
Az illat megvásárolható: Douglas, Müller, Marionnaud parfümériákban, valamint webshopjaikban: www.douglas.hu, www.marionnaud.hu 2021. őszétől
Online partner link: https://www.douglas.hu/p/chloe-chloe-signature-naturelle-noknek-176420?number=176421
Kizárólagos hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
*a formula etikus gazdálkodásból származó összetevőket tartalmaz: neroli, rózsa, cédrus és citron