Új, ragyogó, virágos illattal pozitívan indíthatjuk a napot

2023. 14. 02., 9:14am
Az illat az egyediséget, az egyedi igazságot és hitelességet ünnepli: Perfect Eau de Toilette


Wenhao & Zanna

Az új illat megszületésével az alap Perfect Eau de Parfum és a mélyebb Perfect Intense mellett most már három Perfect illattal indíthatjuk pozitívan a napot.
Imádjuk Marc Jacobs kreativitását, hiszen képes egy illat kupakját dominóval, egy arany banánnal, ragyogó cseresznyével, masnival, zöld cipellővel és egy cuki kék kiscicával együtt ékesíteni.
De imádjuk Marc Jacobs pozitív önbizalmát, önszeretetét, amit az illattal is hirdet, és amiből erőt merít a nehezebb napokon.
AZ INSPIRÁCIÓ

A Perfect Eau de Toilette Marc Jacobs új illata. Az új társ a Perfect Eau de Parfum és a Perfect Intense mellé, egy ragyogó virágos illat, mely az igazi önmagad erejét ünnepli. A 2020. júliusában debütált alapillathoz hasonlóan, a Perfect Eau de Toilette-et is Marc Jacobs saját mantrája ihlette: „Úgy vagyok tökéletes, ahogy vagyok”, amelyet a csuklóján található tetoválás, a „tökéletes” szó szimbolizál. Felemelő és élettel teli. A Perfect Eau de Toilette friss illatélményt ad és egy személyesebb értelmezése a #PerfectAsIAm mottónak.
A KAMPÁNY

Ariel

A Perfect Eau de Toilette egy sebezhető, kendőzetlen perspektívát kínál, hogy önmagad legeredetibb verzióját mutathasd.

Samira

A kampány az egyediséget, az egyedi igazságot és hitelességet ünnepli azáltal, hogy tehetségek sorát szólaltatja meg, akik megosztják saját meggyőződéseiket és igazságukat az önszeretetről. A kampányt Juergen Teller divatfotós és Katie Grand kreatív igazgató New Yorkban forgatta, visszatérve az eredeti Marc Jacobs díszlethez. De ezúttal egy minimalista háttérrel, lágy árnyalatokat használva, hogy ezzel kiemeljék a szereplő tehetségeket és hagyják, hogy önmaguk egyedülálló személyiségén és fiatal optimizmusán át sugározzák a #PerfectAsIAm történetét.
AZ ILLAT

Friss és ragyogó értelmezése az eredeti virágos alapillatnak. A parfümőr, Domitille Michalon-Bertier (IFF) a fehér csokrot modern jegyek - rózsabors és keserűfű - váratlan csavarjával álmodta újra. Az eredmény egy tündöklő, vidám, tiszta virágos illat, fás alappal és elegáns hatással.
A DIZÁJN
A PERFECT EAU DE TOILETTE megjelenése az eredeti PERFECT üveg és csomagolás frissebb változata. Marc Jacobs-szal együttműködésben készült, mely váratlan elemek elegáns elegyét tartalmazza.

Az üveget a klasszikus parfüm nőiessége és kecsessége ihlette, domború vállak és aranyozott gallér jellemzi.

A kristálykupakot eklektikus kiegészítők koronázzák meg. Felfrissítve a fagyos zöld és kék árnyalatok káprázatos kombinációjával, amelyek az átlátszósággal és a textúrával játszanak, fémes ezüst és halványarany díszítéssel kombinálva. Maga a parfüm lágy zöld árnyalatban jelenik meg, tükrözve a friss, tiszta és felemelő új illatot. Hasonlóan az üveg színéhez, a külső csomagolás is egyedi pasztell zöld, gyöngyházfényű bevonattal, karcsú, ezüst árnyalatokkal és a New York-i művész, Jacky Blue élénk illusztrációjával mutatkozik be, amely kiemeli az új varázslatos színeket és textúrákat.

Clementine&Sedona, Monica, Nic

Elérhető: 2023. februártól 
Megvásárolható: Müller és Marionnaud üzletekben, webshopjaikban, a www.douglas.hu oldalon, a kiemelt magán parfümériákban és a www.lovebrands.hu oldalon
Hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.