Tradíció, ismertség, Fonó

2020. 17. 10., 10:15am
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.

A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett. A díjazottakat pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban és 2019-ben díjazta a Magyar Brands program. 2020-ban immár negyedik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.

“Azért is fontos visszajelzés ez a díj számunkra, mert a kulturális piacról sok megerősítést kapunk, de ez az elismerés az üzleti élet szereplőitől érkezett. Jó érzés tudni, hogy az ő mércéjükkel is az élvonalban értékelendő az, amit 25 éve építünk.” (Horváth László, a Fonó igazgatója)

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

Az idén 25. születésnapját ünneplő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó abszolút multikulturális tér. Koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője. Ráadásul az ország és a regió első számú nép- és világzenei “WOMEX Top Label” kiadójaként is beírta magát a köztudatba.

“Mi magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén.

A MagyarBrands program már 11 éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére.” /Részlet a magyarbrands.hu oldalról/