Megújult szemlélettel, de régi értékeit megőrizve tér vissza a TOTHBORI divatmárka. Év végi, Divine Night nevet viselő ünnepi és 2022-es tavaszi kollekciója, a Bloom emlékezetes szalonbemutató keretében debütáltak.
A letisztult, nemes anyagokat főszerepbe emelő, kényelmes, luxus daraboknak a Párisi Udvar Hotel eklektikus, historizáló stílusa, üvegkupolájának pompája adott különleges hátteret. Az est háziasszonya Demcsák Zsuzsa volt.
A bemutatónak az is apropójául szolgált, hogy a márka, a Párisi Udvar Hotel épületében, a főbejárat mellett nyitotta meg pop-up üzletét. Egyúttal megújult weboldallal és webshoppal is jelentkezik.
Az időtlen szépségű, légies darabok a jól kombinálhatóságot, a kollekciók közti folyamatosságot képviselik.
A TOTHBORI szecesszió ihlette ruháiban megjelenő plisszék, flitterek és a matt-fényes társítások kortárs módon idézik a századforduló jellegzetes irányzatát.
Kortalanul képviselik az eleganciát, a nőiességet, ugyanakkor a vagányság főszerepet kap bennük. Sokarcúak, akár a TOTHBORI-nő, aki egyszerre eltökélt és sebezhető; határozott és kedves; kimondja, amit gondol; inspirál másokat; mára ismeri és elfogadja önmagát; könnyed, ugyanakkor körültekintően válogat; értékeli a művészetet és a mindennapok örömeit.
Egyszerre tudatos és ösztönös, csak úgy mint maga az alkotó, aki számára tervez ruhákat.
Több légies, fesztelen eleganciát adó darabon főszerepet kapnak Tóth Bori saját tervezésű printjei. Ezek a nagyléptékű, elmosódott, festményszerű minták, melyek az egyszerű sziluettekkel finom harmóniába kerülnek, mindig is a márka jellegzetes elemei voltak. A kollekciók alaptónusai a hűvös színek, a különféle kékek, lilák, a kortalan fekete és az ezüst csillogása.
Az este főszereplői voltak még többek közt a BORIBOMBEREK, a márka ikonikus és látványos darabjai, melyek afféle ékszerekként lehetnek egy esti viselet vagy akár nappali öltözék stílusos kiegészítői.
Bemutatkoztak még a BORITEE T-shirt-ök is, amelyek a basic fogalmának adnak új értelmezést – ezek a printekkel díszített, nőiesen vagány darabok szintén jól kombinálhatóak a hétköznapokon, de különleges alkalmakkor is nagyszerűen helytállnak, lezser eleganciát képviselve.
A varázslatos hangulatú bemutató során a 10 modellre – a márka kampányarca, Alíz hajviseletének ihlete nyomán – a szecessziót és a mai kort egyszerre idéző, bohém, göndör fürtöket, álmodott Lukács Mátyás hairstylist . Ehhez érzéki kék szemeket készített Keserű Barbara make-up artist, amelyek látványosan hozzátettek a könnyeden nőies összhatáshoz.
A számos nemzetközi design díjjal kitüntetett Tipton Eyeworks limitált szériás és ikonikus modelljei is szerepet kaptak a kifutón. A márkára jellemző újrahasznosított bakelitből készült fekete keretek, valamint az a különleges kék színű keret is, amely sehol a világon máshol nem, csak a márka nemrégiben megújult budapesti showroomjában vásárolható meg.
A TOTHBORI márka új kollekciói odafigyelnek viselőikre, időtálló darabokból teremtenek elegáns, komfortos és stílusos ruhatárat, amely minden napszakban és alkalomra megkönnyíti és örömtelivé teszi a ruhaválasztást. Örök darabok a márkára annyira jellemző kendők, amik a kollekciók elegáns kiegészítői.
TOTHBORI pop-up üzlet
Cím: Párisi Udvar Hotel,
1052 Budapest, Petőfi Sándor u. 2–4.
Nyitvatartás:
Kedd–péntek: 12:00 – 19:00
Szombat: 11:00 – 18:00
Vasárnap – Hétfő: Zárva
@tothbori_official
#TOTHBORI #tothboridesigner
Fotó: wearewunderbar.hu_press