Rózsaszín kampányt indított egy hazai ügynökség

2023. 15. 05., 9:38pm
Egyre több fiatal érintett a daganatos megbetegedésekben Magyarországon

 

20-45 éves korosztályt célzó nonprofit kampány indult a rendszeres rákszűrés népszerűsítése érdekében
KSH adatai szerint 2021-ben 30 593-an haltak meg rosszindulatú daganatos megbetegedésben Magyarországon. A szakemberek szerint az egészségtudatos életmód és a szűrővizsgálatokon való részvétel kiemelt szerepet játszik a betegség megelőzésében.

Magyarországon azonban, főként a fiatalabb korosztály körében még mindig rendkívül alacsony a szűrési hajlandóság. A 20-45 év közöttiek rendszeres rákszűrésének fontosságára hívja fel a figyelmet egy nemrégiben indított, 2023. június 30-ig tartó online kampány, amelyhez bárki ingyenesen csatlakozhat.

A rendszeres rákszűrés életet menthet
A becslések szerint Európában a rosszindulatú daganatok miatt bekövetkezett halálesetek közel fele elkerülhető lenne az Európai Rákellenes Kódex ajánlásainak betartásával, melynek kiemelt pontjai között szerepel az egészséges életmód és a rákszűréseken való rendszeres részvétel. 

Csiki Anita

“Azért hívtuk életre a #pinkseries kampányt, hogy felhívjuk a 20-45 év közötti nők és férfiak figyelmét a rákszűrés fontosságára és ösztönözzük őket a szűrővizsgálatokon való aktív részvételre. A korai stádiumban felismert daganatos megbetegedések esetén ugyanis jóval nagyobb a gyógyulás esélye.” – avat be a részletekbe Csiki Anita, a rákszűrést népszerűsítő kampány ötletgazdája, a Starpath Agency tulajdonosa. 

Összefogásra van szükség: Bárki csatlakozhat a kampányhoz és népszerűsítheti a rákszűrés fontosságát
A 2023. június 30-áig tartó figyelemfelhívó eseményhez bárki csatlakozhat. Ehhez mindössze egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképre vagy videóra van szükség, amit a kampányhoz kapcsolódó hashtaggel ellátva tölthetnek fel az érdeklődők a saját közösségi média oldalaikra.

“Büszkék vagyunk arra, hogy egy neves szépségápolási márka is a kampányunk mellett áll és egyetért annak céljával. Az összefogás és a közösségi média ereje segítségével reméljük, hogy az üzenetünk minél több emberhez eljut, így hozzájárulva a daganatos megbetegedések korai felismeréséhez és a gyógyulás esélyének növeléséhez.” – zárta gondolatait Csiki Anita.

A PINKSERIES KAMPÁNY RÖVIDEN

A kampány célja: figyelemfelhívás, a rendszeres rákszűrés fontosságára való figyelmeztetés. (Nem több)
A kampány célközönsége: 20-45 év közötti hölgyek és férfiak (főként hölgyek)
A kampány mögött nincsen támogatás, pénz, és semmilyen érdek.

A kampány Csiki Anita nevéhez köthető, aki a Starpath Agency tulajdonosa.

Hogyan lehet részt venni a kampányban?
- A kampány fő pozitívuma, hogy BÁRKI részt vehet ebben a figyelemfelhívásban: könnyen, érhetően kommunikálunk.
Elég csupán egy rózsaszín hátterű/színvilágú fényképet, vagy videót feltöltenie #pinkseries hashtaggel a saját közösségi média felületére. (Instagram, TikTok)
Amennyiben taggeli az ügynökséget (@starpathagency) úgy az ügynökség szívesen repostolja a megosztott anyagot, így bemutatja a támogatókat is.
Célunk:
Szeretnénk, ha a rákszűrésre többen elmennének: hiszen egyre több a fiatal érintett.
Sajnos elmondható, hogy azok, akik nem korai stádiumban jutnak el a vizsgálatra, kevesebb eséllyel gyógyulnak fel.

Díjmentes megjelenés:
A Starpath Agency minden pinkseries cikket (témához köthető interjú) díjmentesen ír meg, és közöl le.
Alapítvány:
Ezt a kampányt nem Alapítvány indította, nincs mögöttük támogatás, sem finanszírozás, sem érdek: ennek okán nem tüntetünk fel Alapítványokat a kampányunkban. (Nem gyűjtünk továbbá pénzt, nem árulunk kedvezményes jegyeket sem, és nem is szeretnénk erre buzdítani senkit, mert nem ez a cél.)

Támogatás (sajtó, vállalkozás)
A kampányt pénzzel nem lehet támogatni.
Amennyiben szeretne mellénk állni:
- Sajtómegjelenéssel, vagy kampányhoz köthető rózsaszín termékkel, kommunikációval, megosztásokkal teheti meg.

A támogatóinkat a későbbi sajtóanyagainkban büszkén jelöljük, amennyiben hozzájárulnak.
A kampány vége:
2023 júni 30.