Könnyed hullámzás - új arculat

2020. 19. 10., 8:09pm
Könnyed hullámzás, lágy vonalvezetés, esztétikus és szabályos elrendezés

Könnyed hullámzás, lágy vonalvezetés, esztétikus és szabályos elrendezés... Ezekkel a szavakkal lehet legjobban jellemezni a népszerű vitaminvíz új megjelenését. 

Az arculattervezés elsődleges célja az volt, hogy egy egyszerre modern és kifinomult irányvonal mentén frissüljön fel a brand designja. 

Kreatív koncepció

A kreatív koncepció megalkotásakor a legnagyobb fókuszt az kapta, olyan arculat szülessen meg, ami maximálisan összhangban van a Viwa elkötelezettségével a minőség, a következetesség és az egység iránt. 
A logóban megjelenő hullámzást és a lágy vonalvezetést maga a vitaminvíz ihlette. A könnyed és dinamikus, mégis szabályos elrendezés a sportosan elegáns stílusjegyekkel hódítja meg a fogyasztókat, emellett a kor határozott szellemiségét is magában rejti. 


Az október közepén debütáló, sportosan elegáns címkéket a győri RAW Agency tervezte