Ha Good Girl és Bad Boy, akkor idén sem maradhatnak el az illatok rajongóinak szánt karácsonyi kollektorok.
A limitált kiadások illata megegyezik az eredeti ikonikus termékek illatával. Viszont különleges, ragyogó, igazi ünnepi, aranyló külsőjükkel kétségtelenül a Karácsonyi kívánságlisták élére fognak kerülni.
A Carolina Herrera az ünnepi szezonban bemutatja a Good Girl és Bad Boy Gold Fantasy-t, a globális sikert aratott illatokat, egymással - ezúttal aranyban - összeillő gyűjtői üvegben.
A kezdeti megjelenés óta a szupermodell és aktivista Karlie Kloss személyesítette meg a Good Girl-t, így ezúttal is ő csatlakozik Gold Fantasy-hez. A Bad Boy, vagyis az illat párjának képviselője Josh Upshaw, aki ebben az évben vált a Herrera ház tagjává.
A limitált megjelenés alkalmából az emblematikus Good Girl magas sarkú alakú üvege és a Bad Boy villámformájú kivitelezése teljes egészében, tökéletes arany színben tündököl. A tűsarkúhoz, vagyis a női energiák örök szimbólumához most további luxus kiegészítések párosulnak, vagyis a csillámba mártott cipőorr és a fényesen ragyogó sarok. Káprázatos csillogás és ragyogó vonzerő: a Good Girl és a Bad Boy egy merész párost alkotnak közösen, ezúttal aranyban pompázva.
Ahogyan a finom aranyon megjelenik a fény és árnyék, a Good Girl és Bad Boy párosában szintén mindig jelen volt egyfajta kettősség.
Kontrasztos összetevőikkel, melyek egyszerre édesek és érzékiek, a Good Girl is megjeleníti a nőiesség minden oldalát, a kifinomultságtól kezdve egészen a határozott erőig. A híres parfümőrök, Louis Turner és Quentin Bisch a rendkívüli fantáziával megáldott alkotók állnak az eredeti Good Girl parfüm mögött, az illat mögött, amelyet a modern nő sokoldalú személyisége inspirált.
''Olyan összetevők egymással elegyítése, amelyek rendkívüliek, akár az arany: ezek teszik az illatot elbűvölővé és olyanná, amely játszik a jóval és rosszal, a fénnyel és árnyékkal." - mondja.
A Good Girl belső ragyogása áthatol az üvegen, ahogyan a parfüm megjeleníti a csillogást. A Bad Boy megjelenése egyszerre erőteljes, ugyanakkor sebezhető.
A Bad Boy megjeleníti az igazi modern férfit ezzel az illattal, mely olyan texturált, mint amennyire ragyogó, és amely remekül játszik a jelenkor férfi eszméjének oldalaival. A meleg és klasszikus jegyek formabontóan ragyogó és friss megjelenése tökéletes csavart biztosít, amely által kifejezésre jut a férfiak örök lázadó természete.
Sugárzó elegancia és drámaiság: a metál az első, 1981-es Carolina Herrera divatbemutató óta része a ház stílusjegyeinek. Ezen a bemutatón elbűvölően csillogó ruhákat csodálhatott meg a közönség. Ezek tökéletesen megragadták New York pezsgő éjszakai életét és szellemét, amelynek maga Mrs Herrera is központi szereplője volt. Gyakori vendég Andy Warhol vacsoraestjein és gyakorta lehetett látni a híres éjszakai klubban a Studio 54-ben. A merész ragyogás mindig is a Herrera világ része volt. A Carolina Herrera jelenlegi kreatív igazgatója így nyilatkozik: „Nincs jobb forrás az inspirációhoz, mint a tervező maga. Legyen szó arany ékszerekről vagy egy teljes megjelenésről, mindig sikerül megragadnia ezt a rendkívüli nemesfém anyagot, hogy játékossá, modernné varázsolja.”
Az illat dobozát egy szürreális égbolt-fantáziakép díszíti. Ez a gyűjtői kiadása a Good Girl és Bad Boy illatpárnak azért született, hogy magába foglalja a fennkölt és energikus univerzumot. Az illatok világában megjelenésük óta úttörők. Az illatok sokszínű összetevőikkel egyenként is emlékeztetnek minket arra, hogy a rettenthetetlen magabiztosság az ellentétek belső világából ered, és hogy belső fényességünket egy olyan illat tudja kifejezni igazán, amely maga is aranyban fénylik.
Megvásárolható: 2022. októbertől
Elérhető: Müller és Douglas Parfümériákban, illetve a www.douglas.hu webshopban.
Hivatalos hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
A Carolina Herrera-ról
A Carolina Herrera egy nemzetközi divat és szépségház, amely felismerhető sokszínű, vidám és magabiztos életfelfogásáról: 1981-ben Carolina Herrera alapította. A névadó márka repertoárja folyamatosan bővült és jelenleg már hétköznapi ruházatot, kiegészítőket nők, férfiak és gyermekek számára, menyasszonyi viseletet, parfümöket és sminktermékeket is forgalmaznak.
A ház illatkalandja 1988-ban kezdődött az első Carolina Herrera eau de parfum megjelenésével. 1996-ban Mrs. Herrera lánya, Carolina A. Herrera csatlakozott a vállalathoz a CH 212 megjelenésével, majd kinevezték a szépségápolásért felelős kreatív igazgatónak. Manapság is ő vezeti és alakítja azt a divíziót, amely több mint 20 illatból áll, amelyek világszerte több mint 120 országban jelen vannak – beleértve a Herrera Condifental, a CH, a 212, a Bad Boy és az elsöprő sikert elért Good Girl -t is. Szintén hozzá kapcsolható a márka első dekorkozmetikai vonala is, a Herrera Beauty. Az alapvetően New Yorkhoz kötődő márka, a House of Herrera 3 fő vonalon fut, Wes Gordon kreatív igazgató vezetésével.
-Carolina Herrera New Yorkban megtestesíti a vakmerő és csodálatos mai nőt, aki nem fél kitűnni stílusával.
-CH Carolina Herrera egy bátor, ragyogó és szabadszellemű megközelítése a divatnak és a szépségnek.
-Végül, a 212 Carolina Herrera a New York-I fiatalokhoz és azok friss energiáikhoz kapcsolódik, akik a bulikért és a közös élményekért élnek. Megragadó eleganciájáról és kicsit szemtelenségéről is híres.
A márka divat és szépségipari kollekciója alapítójának, vagyis Carolina Herrerának tükrözi természetes benne rejlő kifinomultságát.
A legfrissebb hírekért Instagrammon kövesd a @carolinaherrera-t, illetve Facebookon: Facebook.com/CarolinaHerreraNY.