Hitelesen képes kifejezni és megtestesíteni, hogy mit is jelent a férfiasság napjainkban – hogyan lehet az erő lágy, és miként adnak erőt az érzelmek.
Az Burberry Hero illatkampány olyan férfit jelenít meg, aki számára fontos érték a szabadság, aki kész formálni személyiségét, és nem kötik gúzsba az előítéletek. A szabadság, átalakulás és a férfi energia megtestesülése. Önmagunk felfedezése, és a bennünket körülvevő csodálatos természeti világ tisztelete.
Ezen értékek és célok tökéletesen megmutatkoznak Riccardo Tisci kreatív igazgató első alkotásán.
Kampány videó: https://www.youtube.com/watch?v=qOxSybUWzSQ
‘Nagy öröm volt számomra együtt dolgozni a Burberry márkával a Burberry Hero illat kampányában és a tervezővel Riccardo Tisci-vel is, akinek ez az első illata a márkánál.’ - Adam Driver
A kampányfilmet olyan ismert nevek fémjelzik, mint Jonathan Glazer rendező, vagy Mario Sorrenti fotóművész. Mario Sorrenti lenyűgöző szépségű természeti környezetben kapta lencsevégre a titokzatos és kalandvágyó Adam Drivert. Adam az illat üzenetét a szabad önkifejezés és az ellentmondásokban rejlő szépség megtestesítésével adja át: erő és lágyság, magabiztos fellépés és mások iránti érzékenység, sportosság és kreativitás.
Fás-fűszeres illat, amely a Burberry időtlenségét képviseli, mégis modern. Az egyetemesség és egyediség ötvözete.
Az üveg és tartalma
Az illatnak a szikrázó bergamott kölcsönöz ragyogást, a boróka és a feketebors pedig felpezsdíti. Az energikus vonzásnak a világ három pontjáról - Virginia, Atlasz hegység, Himalája - származó meleg cédrusfa ad mélységet a szívjegyben.
‘A Burberry Hero az erő és az egymás iránti érzékenység kettősége mellett teszi le voksát. Olyan illat, amely a Burberry időtlenségét képviseli, mégis modern. Az egyetemesség és egyediség ötvözete. Az illat sejteti a férfiben rejlő, természettől fakadó állati ösztönöket, melyek jól megférnek az igaz emberbarát eszmékkel.’ Aurélien Guichard, Parfümőr
A Burberry logóval ékesített illatüveg erőt sugárzó és modern, akárcsak az illat.
Szögletes formája a ló patájának absztrakt képi megjelenítése is egyben. A ház alapítója, Thomas Burberry monogramja szintén fellelhető az üvegen.
Az illat bevezetése
A kampány megkérdőjelezi a hagyományos férfiasságról vallott sztereotípiákat, közös kalandra hívja a lovat és az embert modern mítoszt teremtve.
A sötét sziklafallal övezett tengerpart - amely a lenyűgöző szépségű ló bézs színének kontrasztja is egyben - remek hátteret ad és kiemeli Adam Driver természetes erőt sugárzó sportos testfelépítését és jól érzékelteti a Riccardo Tisci féle kettősséget, valamint az állatvilág erejét.
A csodálatos metafora segítségével – az ember mitikus lénnyé változik át a tenger habjai között - a kampány egy olyan férfit hív elő, aki bátran fejest ugrik az ismeretlenbe, megküzd az elé tornyosuló akadályokkal és formálódik, megújul, miközben mégis hű marad önmagához.
A kollekció
Burberry Hero Eau de Toilette 100ml
Burberry Hero Eau de Toilette 50ml
Burberry Hero deo stick 75gr
Kapható 2021 őszétől a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban, valamint webshopjaikban.
Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.