Ahol mindig fókuszban van a kényelem és a minőség

2023. 23. 11., 9:23am
10 éves a Pomme Verde

 

Corata Mónika és butikja

Az elmúlt évtizedben a magyar divatszakma egyik legfényesebb csillagává vált Corata Mónika, aki 2013-ban alapította a Pomme Verde márkát. Azóta a vállalkozás egyre nagyobb sikereket ért el.

Ma már az egyik legismertebb és legkeresettebb magyar ruhamárka lett, ami elsősorban a minőséget és a kényelmet helyezi előtérbe.

Corata Mónika kezdetben egy álommal indította vállalkozását, amelynek célja az exkluzív, egyedi, letisztult dizájnnal rendelkező divatdarabok tervezése és gyártása volt. Az első kollekciók már az induláskor is magukon hordozták a kiváló minőség és az egyedülálló stílus jegyeit, ami hamar felkeltette a vásárlók érdeklődését.

Corata Mónika

"10 éve alapítottam a Pomme Verde magyar divatmárkát azon elvek mentén, hogy a nőknek a mindennapjaikban is elegánsan és kényelmesen kellene érezniük magukat. Nagyon hálás vagyok, hogy ez az értékrend azóta is erősödik és inspirálja mindazokat, akik minket választanak. A minőség és kényelem mindig is az elsődleges szempontok voltak tervezéseim során. Úgy érzem, hogy sikerült olyan ruhadarabokat alkotni, melyek nemcsak divatosak, hanem hosszú távon is megbízhatóak és stílusosak. A Pomme Verde számomra egy olyan álom, ami a valóságban is életre kelt...nagyon örülök és büszke vagyok, ha látom, hogy mára mennyi nőnek lett része a tervezésem."- mondta Corata Mónika.

A Pomme Verde filozófiája mindig is az volt, a divatnak nemcsak szépnek, hanem kényelmesnek és elérhető áron is kell lennie. Ezért a tervezés során kiemelt figyelmet fordítanak a megfelelő anyagok kiválasztására és a kényelmes viselet biztosítására. A Pomme Verde ruhák nemcsak a divatot, de az életstílust is tükrözik, a viselőjük egyediségét hangsúlyozzák. Az alapító, Corata Mónika, maga is a divat szerelmese, és szenvedélyét az egyes kollekciók tervezésében valósítja meg. Kreativitása és elhivatottsága áthat minden tervezett darabot, amiért a Pomme Verde mára olyan elismerté és keresetté vált.

A brand sikere nem csak a minőségben és az egyediségben rejlik, hanem a vásárlókhoz való hűséges és kölcsönös kapcsolatban is. A Pomme Verde közössége olyan nőkből áll, akik megértik és értékelik a jó dizájnt, a minőségi anyagokat és a kényelmes viseletet.

A márka az elmúlt 10 év során számos mérföldkövet hagyott maga mögött, és ma már a világ több pontjáról is vonzza az érdeklődőket. Corata Mónika tervezései olyan hírességek gardróbjában is helyet kaptak, mint például Csisztu Zsuzsa, Gregor Bernadett, Keresztes Ildikó, Koós Réka, Kocsis Korinna, Mahó Andrea, Pásztor Virág, Szinetár Dóra, Voksán Virág, stb... A márka további fejlődése és sikerei a remények szerint még sok izgalmas és stílusos kollekciót hoznak majd az elkövetkező években.

"Úgy látom, hogy a Pomme Verde nem csak a divatról szól, hanem barátságokat is teremt.

Corata Mónika

Ez egy egyre bővülő csajos közösség... nemcsak divatbemutatókon, hanem különböző közös programokon is találkozunk és kapcsolódunk egymáshoz. Ezek a csodálatos nők hasonló értékeket képviselnek és megtalálták a helyüket a Pomme Verde világában. Az ilyen találkozásoknak és együtt töltött időknek köszönhetően igazi barátságok alakultak már ki, amelyek összekötik a közösség tagjait. Mindig csatlakozik egy-egy új arc és azt látom, hogy mindenki jól érzi magát családias eseményeinken. Azt gondolom, hogy a Pomme Verde több, mint egy divatmárka - egy olyan közösség, ahol a nők inspirálják egymást, támogatják egymást és együtt ünnepelnek minden sikert. Nagyon hálás vagyok ezekért az emberekért, és azért is, hogy szeretik a ruháimat"- nyilatkozta Corata Mónika.