A Burberrybemutatja az új HeroEau de Parfum-öt: a BurberryHero kaland legújabb darabját.
A kampány egy férfit mutat be, amint az szabadság és átalakulás után kutat - akit többé nem tartanak vissza az előítéletek. Egy önfelfedezés és tisztelgés a fenséges, természetes világnak.
Az új Eau de Parfum-ot a felfedezés érzése inspirálta, központban az érzékiséggel.
„Az inspirációm a BurberryHeroEau de Parfum megalkotásánál a Landeserdő emléke volt, ahol a fenyőfák az óceánhoz közel nőnek. A tűlevelek illata meleg homokkal és tengeri permettel vegyülve volt az az aroma, amelyet újra akartam teremteni. Számomra az illatban található érzéki és kristályos gyanták azt az erőt képviselik, amellyel újra kapcsolatba léphetsz a természetes ösztöneiddel.” - AurélienGuichard, parfümőr
Az illat alapja meleg cédrusfaolajok triójából tevődik össze, mely frissen és ragyogóan erősödik. A tűlevelek vibráló nyitánya keveredik a benzoinnalés a tömjénnel, így létrehozva a mély érzékiség intenzív fúzióját.
Az üveg határozott és modern, csak úgy, mint a benne rejlő illat. Szögletes formája a ló patájának absztrakt újraértelmezése, az ikonikus Burberrylogóval gravírozva.
A ház alapítójára utaló Thomas BurberryMonogram szintén szerepel rajta.
A kampány megörökíti a kalandozó, egyben titokzatos Adam Driver-t a természetes világ szépségében.
Adam Driver energiája gyengédnek és érzékinek mutatkozik, s egy ló megjelenése által jut kifejezésre, ami ezzel szemben az erőt képviseli.
A kampányt Jonathan Glazer rendezte és Mario Sorrenti fotózta.
Elérhető: 2022. ősztől
Megvásárolható: a Müller –Douglas –Marionnaud üzletekben, webshopjaikban és a kiemelt magán parfümériákban
Hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.