A kollekció, amely megállíthatatlan

2020. 31. 08., 1:55pm
A THOMAS SABO bemutatja: a Charm Club új családtagját, a Charming Collection-t

A THOMAS SABO bemutatja: a Charm Club új családtagját, a Charming Collection-t

A kollekció, amely megállíthatatlan – A THOMAS SABO Charm Club 2006 óta mutatja be és meséli el a márka változatos stílusát és élet szeretetét – ez a történetet most, végre, folytatódik és az aktuális ékszer trendeket meghatározó formában mutatkozik be.

A Charming Collection-nal indul a márka 2020-as őszi/téli szezonja, s kollekcióban olyan darabok kaptak főszerepet, amelyekkel stílusos és játékos módon tudjuk megmutatni hű egyéniségünket.

"A THOMAS SABO Charm Club olyan termékcsalád, amely folyamatosan fejlődik: Nemcsak az aktuális ékszer trendeket tartjuk szem előtt, hanem ügyfeleink kívánságaira is nagy hangsúlyt fektetünk. Izgatottan várom, hogy tovább vihessem ezt a történetet és bemutathassam a Charming Collection életérzést!" – mondta Thomas Sabo, a cég alapítója.

Valóban, A Charming Collection a Charm Club világának népszerű darabjait egyesíti a Sterling Silver alapszimbólumaival, bestseller termékeivel és a jelenlegi ‚mix and match‘ trendet felhasználva válik a szezon egyik kihagyhatatlan kollekciójává.

A tervezés és az ékszerek megmunkálásában végig nyomon követhető az a filigrán, gyengéd és vidám inspiráció, mely átitatja a kollekciót és annak mondanivalóját.

S, ahogyan azt már megszokhattuk, a csomagolás szintén külön figyelmet kapott - kerek, fekete-fehér csíkokkal ellátott díszdobozba kerülnek az apró csodák, amelyeknek a formatervezése szintén a Charm Club családra utalnak.

A Charming Collection nyakláncok, karkötők, karperecek, gyűrűk és fülékszerek számtalan kombinációját tartalmazza. Az idei szezon egyik kiemelkedő trendjének megfelelően egy szabály létezik: a több most jobb, ennek megfelelően végtelen lehetőséget kínál, például, a fül ékszerezésére: a mini fülkarikákat, cuff-okat, fülgyűrűket párosával vagy akár egyesével is válogathatjuk, ezzel még több lehetőséget kínálva és biztosítva egyedi stílusod kialakításához.

A közel 300 új termék árképzésére is nagy figyelmet fordított a márka, nagyon sok terméket már 7000 - 15000 Ft között beszerezhetőek. A kollekció része természetesen az elmaradhatatlan és kultikus Charm választék, mely most már közel 500 darabból áll.

A kampány vizuális identitását az illusztrációk, valamint a változatos grafikai és videótartalmak közvetítik, amelyeket az elkövetkező hónapokban számtalan felületen követhettek majd nyomon.

2020 augusztusától világszerte elérhetővé válnak a THOMAS SABO Charm Club újdonságai és a 2020-as őszi/téli kollekció a THOMAS SABO üzleteiben, Budapesten a Kristóf téri flagship üzletben, illetve a webshopon.

A márkáról

A THOMAS SABO a világ egyik vezető ékszer-, óra- és szépségmárkája, amely lifestyle termékeket tervez és értékesít nők és férfiak számára. A vállalatot Thomas Sabo 1984-ben, Lauf an der Pegnitz-ben, Dél-Németországban alapította, amely jelenleg közel 300 saját üzletet működtet öt kontinensen, összesen közel 1860 munkavállalóval. Központjában közel 490 főt foglalkoztat.

 A Thomas Sabo világszerte körülbelül 2800 kereskedelmi partnerrel dolgozik, emellett együttműködik vezető légitársaságokkal és hajózási társaságokkal is.