Különleges divatkampány keretén belül mutatják be az idei évad merch kollekcióját, ami már elérhető a Park hivatalos online boltjában, illetve a főbejárat mellett lévő Park Shopban is.
A Park legfontosabb alapértékei közé tartozik a sokszínűség és az érzékenység. Így a kampány részeként készült fotókon, illetve imidzs kisfilmben öt különböző karakterrel találkozhattok, akik más-más megközelítéssel jelenítik meg az emberi szépséget.
https://www.youtube.com/watch?v=z4ny3zWLmZg
A képeket a modellek sokszínűsége és sokrétűsége teszi egységessé, harmonikussá. Remekül prezentálja azt, ami miatt az emberek szeretnek a Parkba járni: itt mindenki egyformán kint hagyhatja a valóságot.
A képsorozat egy már-már szürreális világot mutat be, ázsiai inspirációval átszőve. Ennek ötlete a kínai horoszkópból ered: idén a vízi Nyúl éve van, amely a kínai kultúra szerint rugalmasságot, illetve békét hoz, és amely szerint egy kis nyitottsággal sokkal jobban rá tudunk hangolódni környezetünkre, mások hangulatára.
Ez pedig remekül rezonál a Park által régóta közvetített üzenetekre: az érzékenységre, empátiára, társadalmi felelősségvállalásra és szolidaritásra.